foxwell diagnosis tool

obd2,ecu, diagnosis tool free download

foxwell diagnosis tool

obd2,ecu, diagnosis tool free download

(حل شد) BMW 750Li 2010 پویا درایو و کنترل نوسانات خرابی خطا

یک BMW 750Li 2010، و درایو پویا و میرایی خطا نقص کنترل بر روی صفحه نمایش، و تعلیق است که اساسا در حالت ورزش گیر کرده است.

من ماشین با این موضوع خریداری شده است. من می دانم که دستگیره درب عقب اتصال کوتاه شد، و این که باعث بسیاری از چراغ های خط تیره بود، اما فیوز جایگزین شد و در حال حاضر خوب به علاوه THIA مسئله است.

 

چه کاری انجام دهید؟

  1. نیاز به کسی به جلو و کد با BMW ISTA برای پیدا کردن دقیقا چه چیزی باعث مشکل شما.

 

دفعات بازدید: کدهای:

موتور (DME / DDE)

انتقال (EGS)،

ترمزهای ضد قفل (ABS / ASC / DSC)،

کیسه هوا (MRS / محصول با)،

تهویه مطبوع (IHKA / IHKR / IHKS)

سیستم تعلیق (EHC)

در سراسر دوربین دید در (TRSVC)،

خودکار چمدان محفظه (HKL)،

نمایش اطلاعات مرکزی (CID)،

دمپر ماهواره جبهه چپ (EDCSVL)،

دمپر ماهواره عقب سمت چپ (EDCSHL)،

اندازد الکترونیکی (CAS / EWS)،

Footwell ماژول (FRM)،

سوئیچ انتخابگر دنده (GWS)،

مدیریت یکپارچه شاسی (ICM)،

پانل ابزار (KOMBI)،

جعبه اتصال الکترونیک (JBE)،

پارک کنترل فاصله (PDC)،

ترمز (EMF)،

مرکز سقف تابع (FZD)،

صندلی راننده ماژول (SMFA / FAS)،

صندلی ماژول های مسافری (SMBF / BFS)،

انتقال جعبه (VGS).

 

نمایش بسیاری از مدارهای کوتاه به زمین، مشکلات linbus، و مشکلات CANBUS.

یک مشکل وجود دارد ارتباطات به دلیل کوتاه، در جایی بر روی ماشین من.

 

بعد این است که این به BMW ISTA قلاب، و یا ماشین را به یک فروشگاه است که تجهیزات مناسب.

آیا اسکن با ISTA و هنوز هم خطا داشته باشد. دارم پیوست تصاویر. مسائل دوربین نمای جانبی و چراغ معیوب مربوط نیست از آنجا که دوربین از دست رفته و چراغ های بیرون به LED ها غیر سازگار روشن شد.

after1after2after3

 

سوال:

به نظر می رسد مانند ماژول VDM من و همچنین EDCSHR و EDCSVL قرمز و برقراری ارتباط نیست. من فیوز چک 37 و 45 و آنها خوب هستند. می خواهم بدانم که چرا تنها حق طرف ماهواره دمپر قرمز هستند و آنهایی که به سمت چپ در برقراری ارتباط ..

 

پاسخ:

کلیک راست بر روی ماژول های قرمز، پس از آن وارد دکمه ECU در پایین صفحه استفاده کنید. پس از آن ماژول را وارد کنید، و آزمون ECU دوباره اجرا کنید. پس از آن شما می توانید به زبانه ها در بالای صفحه بروید، سپس راه خود را از طریق هر آنچه که شما می خواهید برای دیدن. شما می توانید دستی روشن گسل در آخرین برگه، برجسته خطا روشن، و سپس دکمه Apply در پایین صفحه. بعد از آن شما می توانید تماس را به ماژول رفتن و اجرای هر تست سنسور شما می خواهید. شما همچنین باید یک برنامه سرویس در لیست گسل است. اجرای طرح خدمات و مسیر آزمون دنبال کنید. این باید به شما کمک مشکل خود را با دقت اشاره کردن.

در اینجا لیستی از توابع ماژول کنترل، و دستورات فعال است. من پیدا کردم این در حالی است، اما نه واقعا آن بسیار تحقیق. من می خواهم به فرض کنیم که دستورات فعال، دستورات است که می توان از ماژول های خود را اجرا کنید، در حالی که جستجو و یا در حال اجرا تشخیص در ماژول می باشد. این ممکن است شما را در حالی که جستجو برای مشکل شما کمک کند.

https://www.autoenginuity.com/images/vehicle_samples/BMW/BMW-All-Systems-List.html#top

 

آنچه من انجام داد:

وقتی که من خاموش DSC با دکمه بعدی به انتخاب دنده آن را خاموش می شود اما به محض رسیدن من 30mph آن سوئیچ به حالت عادی.

آن را برای حدود 10 ثانیه نگه دارید.

 

به اعتقاد من این ماژول VDM است. من برخی از تحقیقات با انجام این BMW ISTA ، و همچنین به عنوان یک فروشگاه BMW Indie در. تنها چیزی که آنها می توانند به من تضمین نمی کند که آن را آن را بدون جایگزین کردن آن. من چند دیگر مسائل را به ترتیب میخوام و پس از آن جایگزین VDM. به نظر نمی مانند آن بسیاری از مشکلات از زمانی که آن را در کنار طبقه های ستون A در سمت مسافر.

 

http://blog.obdexpress.co.uk/2019/09/16/bmw-2010-750li-dynamic-drive/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.