foxwell diagnosis tool

obd2,ecu, diagnosis tool free download

foxwell diagnosis tool

obd2,ecu, diagnosis tool free download

حل شده! VXDIAG Benz C6 "Initialization of diagnosis multiplexer failed"


مدل اتومبیل بنز اسپرینترز 2011/2010 / 2012 ، با استفاده از VXDIAG Benz C6 برای تشخیص و گسل (1-1) -1.501 9988: اولیه سازی مولتیپلکسر تشخیصی انجام نشد و دلایل احتمالی: پیوند بین مولتیپلکسر تشخیصی و سوکت تشخیصی قطع شده است . ارتباط بین پلکسر تشخیص و واحد تشخیصی قطع شده است. منبع ولتاژ در سوکت تشخیصی (مدار 30 و (یا) مدار 31) معیوب است. توجه: هنگام استفاده از SDconnect، بررسی وضعیت اتصال با استفاده از جعبه ابزار. obdexpress. راه حل co.uk : درایور بنز را نصب کنید "BENZ VCI Manager (Daimler) 20.04.08.exe" را بارگیری کنید و مستقیماً نصب کنید.
VXDIAG Benz C6





















https://mega.nz/file/tJxRXJZL#FJDuBz9HmP_84SyjaHTDxaUCzCedmRJWCU5ZcG4B6JQ

موفق باشید!

گزارش تست ابزار تشخیصی Vxdiag C6 Xentry V2020.6: آن را خیلی دوست دارید

Xentry V2020.06 با استفاده از ابزار تشخیصی Vxdiag C6 خوب با موفقیت آزمایش شده است. من تجربه خوبی با این ابزار دارم و تأیید کردم که قادر است مارک های زیادی را فعال کند.

 

Xdos.passthru.2020.06

SRC: Vxdiag C6 با Xentry V2020.6

 

مدتی است که از VXDIAG C6 (جدید جدید با درگاه LAN و جک مینی USB) استفاده کرده ام (من مجوز Xentry و ODIS را دارم).

از تجربه من می توانم به شما بگویم که دستگاه خوبی برای Xentry است.

من آن را با استفاده از Xentry 12.2019 استفاده کرده ام و آن را بر روی انواع اتومبیل ها (حتی در اتومبیل های قدیمی تر DAS مانند W211 ) آزمایش کرده ام. هر تابعی که من روی Xentry / DAS امتحان کردم تاکنون کار کرده است.

وضعیت احتراق به صورت خودکار (مانند C4) شناسایی می شود و ولتاژ را مشکلی نمی خواند

برای کار با ماژول های DoIP تبلیغ شده است ، اما من این را خودم آزمایش نکرده ام (فیلم هایی در YouTube وجود دارد که آنها این را نشان می دهند)

این کار به صورت بی سیم کار می کند همانطور که از طریق Wi-Fi تبلیغ می شود .

آن را روی Xentry معمولی (نه passthru) امتحان کرد. این دستگاه همچنین باید در Passthru کار کند زیرا مجوز passthru دارد و می تواند یک دستگاه passthru باشد

روش کار این است - Allscanner یک درایور برای Xentry ایجاد می کند که به دستگاه آنها اجازه می دهد تا با Xentry کار کنند (xentry mux را به عنوان Xentry Diagnosis VCI می بیند)

یک مشکل بالقوه این است که Allscanner باید برای هر نسخه جدید Xentry یک درایور جدید ایجاد کند - بنابراین ممکن است نتوانید از زمان آخرین نسخه از Xentry استفاده کنید - باید صبر کنید تا درایور را برای آن منتشر کنند. نسخه خاص Xentry (با نوشتن این مورد ، Xentry 03.2020 جدیدترین درایور موجود است)

هنگامی که نرم افزارهای خود را روی سیستم Xentry نصب می کنید ، به صورت خودکار نسخه Xentry نصب شده را تشخیص می دهد و درایور صحیح را برای شما بارگذاری می کند (مناسب)
این به روزرسانی های گاه به گاه سیستم عامل (از طریق نرم افزار allscanner) می شود - شما مجبور نیستید به ماشین به برق متصل شوید. آن را روشن کنید ، فقط کافی است آن را به USB وصل کنید و آن را روشن کنید و می توانید به روزرسانی های FW را در خانه خود انجام دهید.

من آن را با کدنویسی SCN آنلاین امتحان نکرده ام ، بنابراین نمی توانم در مورد این نظر اظهار نظر کنم.

در کل ، من آن را بسیار دوست دارم و از C4 قدیمی خود را پس از دریافت این مورد استفاده نکرده ام. (نگه داشتن C4 در صورت اتومبیل های قدیمی که به HHTwin و غیره احتیاج دارند)

 

www.obdexpress.co.uk

حل کرد! KTM بنچ خرابی ECU Bosch MEDC17 را مشخص کرد


KTM برنامه نویس مشخصه ECU به آزمون با ECMS مختلف

و همیشه با همان پیام "بوش MEDC17 (TC1724 / 1728/1767/1782/1784/ 1797) شناسایی فلش، ورود برنامه ریزی مجدد شکست حالت"

من همان مورد آزمایش قرار اتصال با رابط j2534 دیگر

و می تواند با ecm ارتباط برقرار کند بدیهی است که نمی توانید

نوع ecu را بخوانید 1766 است.



چندین تصویر از نوع ECU Bosch و PC داخلی آن ، نمودار اتصال ، پیام های خطا را پیوست کنید:

حل کرد!  KTM Bench خطای ECU Bosch MEDC17 ECU 1 را شناسایی کرد
图片



حل کرد!  KTM Bench شکست Bosch MEDC17 ECU 2 را شناسایی کرد


حل کرد!  KTM Bench شکست Bosch MEDC17 ECU 3 را شناسایی کرد


حل کرد!  KTM Bench شکست Bosch MEDC17 ECU 4 را شناسایی کرد


حل کرد!  KTM Bench خطای ECU Bosch MEDC17 ECU 5 را شناسایی کرد


راه حل مهندس obdexpress.co.uk:

cpu tc1767 است ، اما شما به عنوان tc1766 وصل می شوید ، بنابراین اتصال شما اشتباه است.



سرانجام ، مشکل حل می شود!



در اینجا BOSCH MEV17.4.2 IROM TC1767 PSA 1033:

PLUGIN 286 DIRECT CONNECTION با سیستم TRASDATA به منظور انجام اتصال مستقیم Trasdata با سیم کشی رایگان ، اتصال پین POL4 و سیگنال DSDO نیز ضروری است. DSDO سیم زرد در اتصال دهنده BDM آداپتور جهانی F34TD003 است. اتصال مستقیم با سیستم NEWGWNIUS به منظور انجام اتصال سیم های NewGenius به کابل F32GN037 یا F32GN037-B نیاز دارید . سیم BLUE = CNF1 ، سیم GRAY = BOOT
حل کرد!  KTM Bench خطای ECU Bosch MEDC17 ECU 6 را شناسایی کرد
حل کرد!  KTM Bench خطای ECU Bosch MEDC17 ECU 7 را شناسایی کرد











حل کرد!  KTM بنچ خرابی ECU Bosch MEDC17 را مشخص کرد










حل کرد!  KTM Bench شکست Bosch MEDC17 ECU 9 را شناسایی کرد





ارتباط مستقیم


حل کرد!  KTM Bench خطای ECU Bosch MEDC17 ECU 10 را شناسایی کرد





DIMA CONNECTION

پین بوت 2 را به pin pin lay-by برنامه نویسان وصل کنید. 10. علاوه بر این لازم است

سیم سوم را که باید به گیره CNF1 در DIMA وصل شود ، لحیم کنید. اعتبار به www.obdexpress.co.uk



حل کرد!  KTM Bench خطای ECU Bosch MEDC17 ECU 11 را شناسایی کرد
حل کرد!  KTM Bench خطای ECU Bosch MEDC17 ECU 12 را شناسایی کرد
حل کرد!  KTM Bench خطای ECU Bosch MEDC17 ECU 14 را شناسایی کرد

https://www.obdexpress.co.uk/service/ktm-bench-1-20-wiring-diagram.html