foxwell diagnosis tool

obd2,ecu, diagnosis tool free download

foxwell diagnosis tool

obd2,ecu, diagnosis tool free download

Foxwell NT530 با 38 پین آداپتور در بررسیهای بنز SL-Class

نوار رول و رول نرم مرسدس sl500 1996 کارساز نبود ، در ابتدا ، من سعی کردم آن را در بسیاری از روش ها بدون شانس مرتب کنم ، سرانجام به من پیشنهاد شد از آداپتور PIN Foxwell Mercedes Benz 38 استفاده کنم ، این مانند یک جذابیت کار می کند. 


 مدل خودرو و سال:  1996 مرسدس sl500

 

علامت خودرو:

حدود 5 سال شروع نشده است. بالای آن سخت بود. ماشین از نظر الکتریکی به سختی بالا نمی رسد. خوب فیلم خوب شما در مورد نحوه انتشار آن به صورت دستی خوب بنابراین من آن را خاموش.

تلاش برای بدست آوردن نوار رول و دو بالابک نرم. هم اکنون وضعیت هر دو پایین است. بعد از تجدید سنسور پنجره ها ، بالا نرم را بالا می کشم. اصلاً حرکتی نیست. چه اتفاقی می افتد که دکمه را به جلو فشار می دهم پایین آمدن هر دو پنجره است ، چراغ قرمز در دکمه کاملاً محکم است تا اینکه پنجره حدود 2/3 پایین بیاید سپس شروع به چشمک زدن می کند.
می شنوم که به نظر می رسد قفل باز و بسته می شود.

 

کمک آنلاین:

بله ، پمپ باید کار کند. در غیر این صورت ، فیوزها و رله پمپ را بررسی کنید.

همچنین به سوراخ های قفل خوانده شده نگاه کنید و عمق قفل را بررسی کنید. هر دو باید یکسان باشند. در غیر این صورت ، یکی از قفل ها هنوز قفل شده است (این امر هنگام برداشتن تخته سخت باعث شده است). یکی از علائم این صدای صدای قفل است که سعی در باز کردن قفل دارد.

یکی از مواردی که باید امتحان کنید این است که بالای نرم (Youtube) را فقط به نقطه ای برسانید که کمان جلو با هدر شیشه جلو تماس پیدا کند. ببینید آیا می توانید آن را به چرخه عقب براند یا حتی به جلو دوچرخه بزنید.

 

پس از پیروی از توصیه های بالا چه اتفاقی افتاد؟

سرب منفی را از باتری خارج کرده و حدود 4 ساعت خاموش نگه دارید. جایگزین و سپس همگام سازی ویندوز. بالا را امتحان کرد بدون شانس. خوب پمپ هیدرولیک روشن نمی شود. بررسی سفر در رله دریافت که وقتی سوئیچ به جلو رانده می شود ولتاژ را در پایه 87 دریافت می کنم (فکر می کنم این منبع تغذیه موتور باشد) اما به پایه های 86 یا 85 ولتاژ ندارم (پایه هایی که رله را به داخل می کشند) آنچه که من در آنجا فکر می کنم چیزی است که اجازه نمی دهد موتور پمپ روشن شود. اما این از چیست / بود؟ آیا IDK
LOL توصیه ای به فروشگاه / دفترچه برق دارید؟

 

با  کمک آنلاین ادامه دهید:

رله پمپ توسط کنترل کننده بالا ، N52 هدایت می شود. شرایط خطای زیادی وجود دارد که می تواند باعث خاموش شدن پمپ برای محافظت از سیستم شود ، بسیاری از آنها مربوط به مسائل حالت میکرو سوئیچ هستند. آنچه را که من در مورد بالا بردن بالایی دستی گفتم امتحان کنید - بدترین اتفاقی که می افتد این است که باید عقب بروید.
FYI ، در اینجا قسمت پمپ شماتیک سیستم برتر است:

 

باز هم موفق نیست ...

اوپس ببخشید بد من
بله همان کاری را که پیشنهاد کردید قسمت بالایی آن را با دست باز کنید و بالا بیاورید ، سپس سعی کردید که برق آن را بالا و پایین کنید تا تقریباً 1/2 بالا باشد ، همچنین آستر شیشه جلو را لمس کنید و کاملاً قفل شوید. هنوز هیچی. هیچ حرکتی
بنابراین فکر می کنم موتور باید کار کند ، چگونه می توانم بفهمم چرا موتور کار نمی کند؟

 

با  کمک آنلاین ادامه دهید:

آزاردهنده! من امیدوار بودم که با حرکت دادن موقعیت های میکروسوئیچ ها ممکن است به اندازه کافی مسائل پمپ روشن شود. هنگامی که رله پمپ را احساس می کنید ، به یکی از دوستان خود سوئیچ بالایی را فعال کنید - آیا کلیک می شود؟

 

باز هم موفق نیست ...

نه ، سعی کردم lol در پایه رله نیز ولتاژ را بررسی کند ، پایه منبع تنها مکانی است که می توانم هر چیزی را بدست آورم. هیچ چیز در پاهای کنترل نیست بنابراین یا من جایی سوئیچ کردم یا BAD ecm یا سیم شکسته یا چیزی شبیه به این همان چیزی است که فکر می کنم. باید راهی پیدا کنم تا همه سوئیچ ها را پیدا کند تا بتوانم آنها را بررسی کنم. این بعدی است همچنین یک ایمیل به BBA se ارسال کرد که هزینه آن برای رفع EMC چقدر است.

 

سرانجام راه حل خرید  Foxwell NT530  با آداپتور پین بنز 38 است:

اگر یک جعبه Baum Tools 38PINBOB * 38 Pin Breakout برای مرسدس دارید ، هنوز می توانید از یک کد خوان چشمک زدن برای خواندن کدهای برتر استفاده کنید ، اما این روزها پیدا کردن آنها بسیار دشوار است (من هنوز یکی از آنها را دارم) زیرا مدت طولانی است که جایگزین شده اند توسط کد خوان های مدرن و ارزان قیمت که دارای آداپتور 38 پین هستند. من به جای صرف هزینه برای شکست ، من Foxwell Tools NT530 را با نرم افزار مرسدس و آداپتور 38 پین پیشنهاد می کنم ( https://www.foxwelltool.com/wholesale/benz-38-pin-adapter-for-nt520-scanner .html )

من یکی از آن کار می کند مانند جذابیت کار می کند! در واقع ، آنقدر خوب کار می کند که من بندرت سیستم Star خود را شکست می دهم.





 

لذت بردن!

Foxwell NT530 Range Rover L322 2003 تنظیم ارتفاع سیستم تعلیق

 سیستم تعلیق Range Rover L322 2003 با چند اینچ جلو / D کاهش یافت. سعی شد از  اسکنر Foxwell NT530 برای کاهش تعلیق استفاده کند. 

مدل و سال خودرو:  Range Rover L322 2003

 

علائم:

سیستم تعلیق با دو اینچ D / S جلو پایین آمد بنابراین در ابتدا یک بازوی اتصال قابل تنظیم به سنسور ارتفاع خریداری کرد که مشکل را برطرف کرد.

متوجه شدم که می توانم ارتفاع سیستم تعلیق را دوباره تنظیم کنم بنابراین "پسر" در من گفت "دکمه قرمز بزرگ را فشار دهید" کاملاً کشیده شد و کیسه هوای عقب را منفجر کرد! جایگزین آن ، تعلیق را غیرفعال کرد و دوباره حرکت کرد ، کیسه هوای جلو به دلیل شرایط نامناسب شکافته شد ، بنابراین همه آنها را جایگزین کرد ، اکنون در تنظیمات ارتفاع دستی نشسته و غیرفعال نمی شود تا دوباره امتحان کنید!

 

Foxwell NT530 برای تنظیم مجدد سیستم تعلیق استفاده می شود.

جبران کردن ارتفاع جلو به طرز چشمگیری در برابر عقب و بسیار نزدیکتر شده است! من هرچه ارتفاع ورودی بیشتر باشد ، تعلیق پایین تر به پایان می رسد ، من وسوسه می شوم که روی ارتفاع خارج جاده (820 میلی متر)  تنظیم کنم ، ابزار foxwell NT530  از پایین لبه تا قوس چرخ اندازه می گیرد ، ارتفاع استاندارد باید باشد در حدود 767 در جلو ، من همچنین متوجه شدم که باتری خیلی خوب نیست و در کالیبراسیون تقریباً 11.5 ولت را می خواند ، که من فهمیدم احتمالاً کمکی به روند کار نمی کند! باتری جدید nxt هفته و من به بررسی مجدد این موضوع ادامه می دهم (بدون اعلان) سلام دوباره این دو ماشین متفاوت هستند ، نظریه همان ثابت است.

 

خوب است بدانید:

JLR از یک تنظیمات کارخانه ای استفاده کرده است ، بنابراین با اندازه گیری قد و اسکنری که ریاضی می کند مقدار شما را کالیبره می کند تا مقدار شما را کم یا زیاد کند تا به شکل صحیح برسد.

 

این چیزهای زیادی است که می توان از یک اسکنر پس از فروش خریداری کرد که در حال شبیه سازی داده ها است و سعی می کند مانند یک ابزار کارخانه عمل کند. نتیجه جگ من این بود که کیف های جلو را تا حداکثر ارتفاع کار می داد و عقب را خالی می کرد! جبهه ها در آن زمان جدید بودند ، احتمالاً تنها دلیل آن مانند منفجر نشدن شما بود!


http://blog.foxwelltool.com/

نقد و بررسی: FLY SVCI j2534، vxdiag vcx VCM IDS، IDS3

 

امروز ، من یک موضوع را شروع می کنم: FLY SVCI j2534 vs IDS3 در مقابل vxdiag vcx در مقابل VCM IDS ، با تشکر از بازخورد همه کاربران ، آنها از آنها برای تشخیص یا برنامه ریزی اتومبیل های فورد قدیمی یا جدید استفاده کردند.     

 

  1. بررسی FLY svci j2534

این ابزار داخلی و طراحی شده آنها است که قرار است با مجموعه ای از نرم افزارهای سازنده مانند IDS فورد ، Mazda IDS ، Toyota TIS و غیره کار کند.

SVCI J2534

منبع تصویر:

https://www.obdexpress.co.uk/wholesale/fly-fvdi-j2534-mazda-diagnostic.html

 

1) این یک ابزار قدرتمند است و با آخرین نرم افزار رسمی ids کار می کند 

 

2) من امروز یک برنامه ریزی PCM / TCM ماژول را در فیستا 2014 با svci j2534 انجام دادم . راستش من تعجب کردم که چقدر خوب کار کرده است. من یک کابل USB را پیشنهاد می کنم. من قبلاً با مشکل روبرو بودم زیرا پورت USB لپ تاپ من جریان کافی را تأمین کنید.   

 

3) .svci j2534 خوب کار می کند من چندین بار کلیدهای برنامه را آزمایش کردم ، همگام سازی ایمو ، حذف speedlimiter و غیره را انجام می دهم و خوب کار می کنم . 

 

  1. Rotunda VCM با بررسی نرم افزار IDS

بیایید با یک سوال از مشتری شروع کنیم:

با برنامه نویسی یک eec-v pcm 2000 f150 قدیمی تر ، اینها j1850 هستند و در پین 13 به 18v fep نیاز دارند. من مرتباً با یک خطای feps مواجه می شوم. هنگامی که از شما خواسته می شود قبل از شروع برنامه ریزی ، اشتعال را روشن کنید ، می بینم که 18v به مدت 5 ثانیه و سپس 0v و سپس خطا را امتحان کردم. 

من svcij 2534 دیگری سفارش دادم تا ببینم آیا این مسئله با من مشکل دارد یا خیر ، فرصتی برای آزمایش آن پیدا نکردم. الان فقط آن را برمی گردانم. عجیب است زیرا  برای تشخیص j1850 بسیار خوب عمل می کند. و 18v نیز اعمال می شود من با وسایل نقلیه CAN مشکلی نداشته ام.

 

با تشکر ازsazimam که Rotunda VCM را با IDS برای Ford pre 2002 توصیه می کنند:
در مورد اتومبیل های قدیمی ، قبل از 2002 Ford - شما باید یک Rotunda VCM با شناسه قدیمی مانند نسخه V92 داشته باشید و پایگاه داده مناسب فایل های فلش آفلاین در آن نصب شده باشد از آنجا که شماره سریال دستگاه کلون 99٪ در لیست سیاه قرار دارد ، به انجمن مجازی که خوب کار می کند مراجعه کنید ، اگر من این پسر عالی را بخاطر بسپارم ، "scott user" برای کاربر بهترین دانش را دارد. 

شناسه ها

  1. کاربر Fly IDS3 جایگزینی از VXDIAG VCX Nano Ford / IDS خریداری کرد

فقط اطلاعاتی برای شرکت FLY. من یک IDS3 از این شرکت داشتم و فقط دو سال خوب کار کردم. بعد از این مدت پشتیبانی نشد و برنامه نویسی ماژول به هیچ وجه غیرممکن بود ، با تأسف و با توصیه به موارد FLYobd تأیید شد SVCI بخرید که امروزه پشتیبانی می شود. البته من ترک کردم و یک جایگزین از VCX خریدم که مانند یک نسخه جذاب ID جدید IDS کار می کند. اکنون 4 دستگاه VCX - قدیمی ترین دستگاه 6 ساله و هنوز هم با به روزرسانی های آنلاین به خوبی کار می کند I مجبور به حمایت از آنها و توصیه به خرید محصولات آنها هستید! 

در یک کلام ، vcx بهترین کیفیت است ، سه نانو vcx ، به عنوان جذابیت !!

Vcm 03

 

یک بار دیگر ، با تشکر فراوان از گزارشات تست همه کاربران.

 

www.obdexpress.co.uk