foxwell diagnosis tool

obd2,ecu, diagnosis tool free download

foxwell diagnosis tool

obd2,ecu, diagnosis tool free download

چگونه برای تعمیر 2004 BMW Z4 E85 مسئله شروع سرد

2004 BMW Z4 E85 سرد شروع مشکل، دلیل آن چیست؟ چگونه به حل شود؟ رابط BMW ICOM تحت 199Euro می تواند بسیار مفید باشد.

 

مدل ماشین و سال:

04 BMW 4 E85 با 23800 مایل خریداری شده در 07 با 15K مایل استفاده می شود. 
هیچ سرویس دیگری از تغییرات نفت.

 

مسئله:

زمانی که ماشین سرد و بر شروع است پس از حدود 20 ثانیه موتور است جست و خیز بزرگ و ممکن است همچنان به مدت 15 تا 20 ثانیه دیگر را اجرا کنید و پس از آن اغلب قطع. پس از 2 یا 3 بیشتر چرخه شروع، در حال اجرا موتور به مدت 10 تا 15 ثانیه پس از آن موتور همچنان اجرا خوب و پس از آن در طول روز هیچ مشکلی شروع تجربه خواهد شد.

 

گهگاه در یکی از این +/- 5 چرخه شروع موتور شروع خواهد شد و اجرا شود اما با بیکار بسیار خشن (با فشار دادن پدال گاز می کند RPM ها را تغییر دهید) نیاز است که من انجام یک تنظیم مجدد دریچه گاز دستی که اغلب در شروع بعدی به صورت عادی با نتیجه ناخواسته آف بسته موتور.

 

پیشنهاد 1:

  1. آیا شما بررسی می شود که ولتاژ باتری؟ این بسیار غیر معمول به یک ECU، برنامه نویسی و یا حتی یک مسئله مکانیکی در این مسافت پیموده شده اما اگر باتری کم است در تمام خودرو های تنظیمات، خاطرات و ECU های خواهد شد سیم یونجه است.

نتیجه: من امروز صبح چک ولتاژ باتری. 12.23 سرد است.

شارژر باتری برای حدود یک ساعت و شارژر ران نشان داد شارژ کامل اما تنها 12.7 را نشان داد.

مورد استفاده وسیله نقلیه دیگری را به پرش و با وسیله نقلیه در حال اجرا پرش باتری Z4 هنوز هم نشان 12.7.

پس از شروع همان نتایج نیاز به تنظیم مجدد دریچه گاز و 4 ری استارت تا زمانی که آن را بدون خاموش شد.

 

پیشنهاد 2:

اگر منبع تغذیه / دینام باتری کافی است، من می خواهم سوپاپ دریچه گاز برقی بعدی را بررسی کنید. شما می توانید بیشتر در مورد این در اینجا بخوانید:

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e85-z4-3.0si-roa/wiring-functional-info/power-train/engine-electronics3/air-supply/electric-throttle-edk/XjU9VWi

و اینجا:

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e85-z4-3.0si-roa/wiring-functional-info/power-train/engine-electronics2/air-supply/electric-throttle-valve-potentiometers / XjkIHOb

توجه داشته باشید که حتی موقعیت پدال گاز نقش مهمی در محاسبات اولیه ایفا می کند بنابراین مطمئن شوید که هیچ چیز را در آنجا بماند.

تحلیل و بررسی:

شما به احتمال زیاد مشکل DME در این مورد دارند که شما کدهای خاص DME. همه چراغ ها و مشکلات دیگر از جمله دریچه گاز باید حل و فصل یک بار نرم افزار DME reflashed است (به استثنای تنسنر کمربند ایمنی که بخشی خرید یا جدید و یا از بی نیاز خواهد داشت). برای به روز رسانی نرم افزار DME شما نیاز به نصب Winkfp نرم افزار های رایانه ای است که بخشی از ابزار استاندارد BMW. همچنین شما می خواهد یک اتصال به ماشین نیاز دارند. آن مرد در انجمن دیگر که DME خود reflashed با استفاده از D-می توانید از کابل که او خریداری آنلاین و لپ تاپ خود را به پورت OBD خود متصل است. نرم افزار و کابل را می توان هر دو به دست آمده از حرفهایها BMW در اینجا:

https://www.bimmergeeks.net/downloads   و در اینجا https://www.bimmergeeks.net/cables

اگر چه او در DMEs کار خود موفق بود برای بدنام نیاز به زمان طولانی برای به روز رسانی، فلش و یا کد که بیشتر در معرض خطر خطا اتفاق افتاد به دلیل قطع ارتباط، ولتاژ باتری کم و علل دیگر ایجاد می شود. زمانی که خطا در هنگام نصب سیستم عامل رخ می دهد است یک خطر بزرگ از DME به غیر پاسخگو وجود دارد و شما از دست دادن توانایی برای آزمایش های بیشتر را دوباره آپلود نرم افزار و یا استفاده از DME دوباره (با نام مستعار تبدیل به یک آجر). 
بنابراین آن توصیه شده است که در طول مراحل نرم افزار DME در بر داشت زیر باید رعایت شود:1- این خودرو باید به یک شارژر پارامترهای خاص و با کیفیت متصل به ارائه یک شارژ مداوم (غیر ضربانی) با برابر و یا بیش از 90 آمپر در طول تمام روش 
2- ارتباط به وسیله نقلیه است به استفاده از یک انجام می شودBMW ICOM دستگاه را به عنوان توسط فروشنده استفاده می شود. این در حال حاضر آنلاین حدود 200 $ قیمت وسیعی فروش می رسد. 
برخی از افراد انتخاب را به خطر و تلاش مسیر مقرون به صرفه تر است. بسیاری از موفقیت اما برخی در دردسر.

شما بعد از نصب Winkfp شما باید به روز رسانی برنامه با نرم افزار بیشتر در حال حاضر Z4. این را می توان به راحتی با استفاده BMW ابزار برنامه نویسی و SP فایل های Daten انجام می شود. همه در دسترس از طریق ثبت نام کنید. 
Winkfp و برنامه ریزی ECU نیاز به برخی از یادگیری اما مواد بسیاری را در انجمن ها و بی ام و (به عنوان مثال bmwcoding) که چگونگی و کمک به نصب و راه اندازی نرم افزار و تنظیمات کامپیوتر وجود دارد. 

اگر شما این فرایند است قریب به اتفاق شما همیشه می توانید از نرم افزار به روز شده در فروشنده است. مستقل شما احتمالا آن را بیش از حد به عنوان او صاحب چندین بی ام دبلیو. در غیر این صورت BMWgeeks و کدگذار دیگر ارائه برنامه نویسی از راه دور. در وب سایت BMWcoding تبلیغات برای خدمات برنامه نویسی محلی با دولت نیز وجود دارد. موفق باشید!

 

در نهایت حل:

از آنجا که آخرین پست من جایی که من شروع به دنبال

1) برنامه ریزی مجدد از DME توسط تکنولوژی های محلی و یا

2) خرید خدمات را از شرکت های تعمیر DME.

 

همانطور که من تحقیق کردم کارشناسان ماژول در جکسون ویل فلوریدا انتخاب شده است.

با قیمت پایین تر از 240 $ برای تعمیر و تغییر برنامه (من فکر کردم) من DME من به آنها ارسال می شود. همچنین، بر اساس بحث کلامی از کدهای مشکل من و از جمله وب سایت خود را نشان می دهد که آنها می توانند DMEs برای بی ام و و مرسدس بنز، و غیره. من با آنها قرارداد .Additionally تغییر برنامه، آنها EWS نیاز ندارد.

 

مدت کوتاهی پس از آنها DME من دریافت من یک تماس و فرد از فروش نشان می دهد در حال کوتاه در جایگزینی نیاز به DME دریافت کرده است. آخ! پس من بعد از خود را به دیگری 688 $ توافق آنها دوباره تولید DME بازگشت. پس از از دوباره DME مرد آن را درست مثل DME اصلی من انجام نصب کنید. من همان علائم شروع به سرد، مجموع مشابه چک، چک کردن رم، شکست ها، و کدهای خطا دریچه گاز، و غیره را تجربه

 

من بعدا مشخص آنها همان کد از DME اصلی من به دوباره تولید واحد عرضه دوباره. در ابتدا فرد از فروش مقاوم در برابر مسئله اعتباری برای مرد دوباره DME ادعا DME اصلی من با کوتاه بود دلیل مشکل شروع به سرد من باقی مانده است. اما پس از بحث با تکنولوژی ارشد که در آن او اظهار داشت: "ما DMEs تغییر برنامه نیست" و بحث با یک آخور، دارل، او به بازپرداخت توافق پس از من DME مرد دوباره بازگشت. در حقیقت یک تصمیم ضعیف در بخشی از من که 240 $ از دست دادن در و Z4 ادامه پایین هم.

 

پس از بررسی مشکل من با RPM و پزشکان ECU من انتخاب RPM موتورسواری، کانادا به انجام کار در DME اصلی من است.

 

من دریافت و DME برنامه ریزی در روز سه شنبه 3/26 نصب و EWS و DME نصب شده است.

 

پس از اولین لنگ همان ارائه مسائل شروع به سرد. آیا جریان بنزین را کنترل بقیه دستی و با میل لنگ دوم آن آغاز شده OK (آره!)، اگر چه به نظر می رسید به اجرا خشن. فرار یک بررسی کد و دیدم یک میزبان از کدهای جدید، اما هیچ کدام از شکست چک رم و کدهای دریچه گاز.

 

کد های جدید ارائه شده است:

2786 دریچه گاز potentionmeter 1

2787 دریچه گاز potentionmeter دریچه 2

سنسور موقعیت پدال 2807

فعال سازی میل بادامک اگزوز 27Bd

2797 شیر کنترل دور آرام باز

2796 شیر کنترل دور آرام بسته

رله 27C4 اصلی

 

کد پاک.

راه اندازی مجدد

آغاز شده باشه ولی Z4 شد ارائه آنچه که مانند احتراق ناقص به نظر می رسید.

خواندن کدهای این زمان:

 

هیچکدام از موارد فوق اما فقط:

27AA انژکتور سیلندر 2

 

2746 احتراق ناقص در سیلندر 2

 

اضافه شدن برخی از پاک کننده سوخت انژکتور و برای 10 مایل یا زد اما احتراق ناقص باقی مانده است.

 

بنابراین فکر در حال حاضر من یک انژکتور بد در سیلندر 2 از احتمالا ماشین نشسته بیش از حد طولانی.

 

همچنین، من در صبح های پی در پی های متعدد را با دما در خارج از 20s بالا و پایین 30 ثانیه دوباره شروع و آن را آغاز OK. پس از پاکسازی کدهای و بازخوانی دوباره دیدم:

 

27AA انژکتور سیلندر 2

 

2746 احتراق ناقص در سیلندر 2

 

بنابراین به نظر می رسد حماسه به آینده به نزدیک با هزینه 530 $ و برنامه ریزی مجدد از DME توسط یک شرکت (RPM) با تجربه و تخصص آن را ثابت!

 

منبع: https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php؟2388104-2004-Z4-E85-Cold-Start-Problem

 

ویرایش توسط Laurance

www.obdexpress.co.uk

 

BMW ICOM برای فروش بزرگ (11 آوریل - 17 آوریل)

http://www.obdexpress.co.uk/wholesale/bmw-icom-a2-bc-programming-diagnostic-tool.html

ارتقاء obdexpress

http://blog.obdexpress.co.uk/2019/04/15/fixed-2004-bmw-z4-e85-cold-start-problem/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.