foxwell diagnosis tool

obd2,ecu, diagnosis tool free download

foxwell diagnosis tool

obd2,ecu, diagnosis tool free download

آیا می توانم یک فناوری ارزان 2 برای هامر دارند؟

س: آیا می توانم یک فناوری ارزان 2 برای هامر دارند؟
A: بله. هر دو کلون اصلی و HQ می توانید برای ماشین شما کار می کنند.
از کجا می توانم یک کلون کار در یک قیمت خوب است؟
چرا هامر من در لیست جنرال موتورز نمایش داده نمی شود؟
در آن فهرست کوتاه کمی نادرست است و تنها نشان می دهد تعداد کمی از زودتر از 2007 وسایل نقلیه CAN اتوبوس.
فناوری 2 کلون برای هر دو عیب یابی و برنامه نویسی هامر؟
من TECH2 من در من 08 چند بار برای عیب یابی برنامه نویسی نیست استفاده می شود
اما من فکر می کنم باید قادر به برنامه هامر باشد.
هر کس تا به موفقیت خوبی از  هامر H3؟
H3 من تا به حال یک CEL در - po452. من آن را با تکنولوژی 2. خوب بررسی آن را می کشد 3 کد، po455 (نشت تبخیر بزرگ)، po442 (نشت تبخیر کوچک)، و po449 (بیرون ریختن شیر برقی کنترل).
2 فن آوری ممکن است به برنامه برای هامر H2 بالا سال 2007 ... چه چیزی را در این مورد؟
در واقع آن را برنامه نویسی فقط جریمه نقدی در جدیدتر از 2007 خودروهای جنرال موتورز، اما شما باید برای اشتراک ACDelco TDS برای وسایل نقلیه بالا 2007 پرداخت و شما می توانید با استفاده از  ماژول CANDI  است که همراه با بسیاری از است TECH2 برای کار با وسایل نقلیه CAN اتوبوس. شما می توانید برای آن عضو شوید.
این تنها مورد نیاز اگر شما می خواهید به برنامه و یا به روز رسانی نرم افزار در یک ماژول. ALL از ساخت در تشخیص و تست برای وسایل نقلیه تا 2013 کار می کند بدون اشتراک و یا قدیمی تر  TIS2000  نرم افزار است. شما فقط کسانی که برای انجام برنامه نویسی واقعی نیاز دارند. نرم افزار های قدیمی تر TIS2000 - این است که آنچه را که برنامه نویسی در سال 2007. TIS2000 متوقف شد می کند برنامه نویسی واقعی برای همه وسایل نقلیه تا 2007. پس از 2007 GM به سیستم TDS رفت دارند.
شما همچنین می توانید یک سبک جدیدتر MDI یا MDI 2 برای تشخیص و برنامه نویسی است. گرفتن با کسانی که. آنها بدون صفحه نمایش و یا ساخته شده در نرم افزار و شما باید برای اشتراک از از ACDelco TDS به استفاده از یک MDI پرداخت.
دیگر واحد با نام تجاری، چند بسیار را انتخاب کنید می توانید برنامه نویسی واقعی را انجام دهد و با استفاده از روش عبور از طریق. هیچ کدام از تشخیص که واقعی  اسکنر TECH2  یا  رابط MDI  (با اشتراک) خواهد داشت. با Autel بررسی کنید و ببینید اگر آنها را به تشخیص کامل و کالیبراسیون مجدد برای سیستم تعلیق عقب در H2 هامر. به اتفاق می افتد، تقاضای بیش از حد کمی برای آنها به هک و مهندسی معکوس که کمی از کد در TECH2 به شکل از تشخیص و سپس ارسال های برنامه نویسی که برای ابزار و آنها وجود دارد.

GM-TECH2-FOR-HUMMER GM-TECH2-FOR-HUMMER-2

http://gm-tech2-china-clone.blogspot.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.