Scanner:Foxwell nt510 (the Porsche program is same as nt520)
Car: Porsche 911 997
Purpose: ABS pump cycling
Procedure:
Foxwell nt510 starts
Install Porsche application and run it
Diagnosis
Control unit
PSM
Foxwell tool is communicating with the vehicle
Dashboard displays “PSM in diagnosis mode”
Active test
Communicating
Pump motor activation
Completed!
در اینجا نگاه کنید: Vident iLink400 diagnostic tool برای ضبط
vident.The iLink400 چیست؟
http://www.obdexpress.co.uk/wholesale/vident-ilink400-full-system-scan-tool.html
VIDENT iLink400 یک ابزار تشخیصی کامل سیستم جدید، مناسب برای استفاده شخصی است، چرا که نرم افزار تشخیصی ماشین می تواند سفارشی / خود را قبل از تحویل انتخاب شده است. این می تواند یک یاور خوب، ماشین و تشخیص خود را و برنامه ریزی ECU.
این نه تنها دوست داشتنی به خواندن / پاک کردن کدها و داده های زنده و مانند آن، بلکه آن را قادر به عملکرد های پیشرفته مانند تحریک، انطباق و برنامه نویسی.
علاوه بر این، آن را کمک می کند تا دسترسی به ویژگی های خدمات بطور معمول مورد نیاز مانند تنظیم مجدد نفت خدمات نور، بدنه دریچه گاز ترازبندی، پارکینگ ترمز الکترونیکی خدمات، تنظیمات باتری، سیگنال سنسور زاویه فرمان فرشته کالیبراسیون، اصلاح CBS و غیره
چه برنامه نویسی است؟
نگاهی BMW برنامه نویسی.
این یک فرایند مورد استفاده توسط BMW، که گروه های سیستم مورد نیاز عملیاتی خاص (داده) با هم و سپس یک برچسب / کد اختصاص به هر یک از این گروه از داده ها است. گروه های مختلف از داده ها همه قبل لود شده به خاص ماژول های کنترل "codable" سیستم، همراه با یک مجموعه اولیه از دستورالعمل های عملیاتی (برنامه) می باشد.
انواع مختلفی از الزامات عملیاتی مانند وجود دارد؛ سنسور O2، انتشار کنترل، نوع سوخت، انتقال دستی یا خودکار.
این روش اختصاص یک به طور خاص، گروه کلیدی از اطلاعات را به برنامه های عملیاتی و یا یک کنترل ماژول / جزء خاص است که به نام "برنامه نویسی". برنامه نویسی اجازه می دهد تا یک مجموعه خاص از اطلاعات در حال حاضر در ماژول حاضر به انتخاب شود.
A "codable" ماژول کنترل دارای یک برنامه در حال حاضر عامل اولیه همراه با چند تغییرات خاص و یا داده های عملیاتی نصب شده است. روند برنامه نویسی اجازه می دهد تا یک مجموعه خاص از داده های عملیاتی به به برنامه عامل اساسی که ماژول / کامپوننت با توجه به کاربرد خاص آن اختصاص داده می شود.
برنامه نویسی را می توان برای برخی از سیستم های انجام / قطعات از طریق ISTA / P یا مسن تر دستگاه DIS / به علاوه / GT1 / SSS. با ورود به یک کد نوع از دستگاه، انتخاب مشتری تنظیمات عملیاتی خاص از یک لیست از ویژگی های موجود (FCM) یا به طور خودکار با انتخاب یک فرآیند برنامه نویسی خاص.
توجه: ماژول های کنترل Codable / اجزای سیستم خاص، به این معنی که نه تمام ماژول های کنترل codable هستند.
چه به recoding؟
خود را برای نوک B6 به کتابچه راهنمای کاربر، اما پس از آن احتمالا روند بیشتر کمتر همان است:
ضبط ماژول
3 ماژول نیاز به از ماشین به دستی درآیند: ECU، ABS و خوشه. شما می توانید یک ماژول recode با زمانی که آن را دارای یک گسل، بنابراین هر چه امکانات می تواند بهترین به recode قبل از خارج کردن انتقال و TCU. حداقل، شما نیاز به TCU و سوئیچ انتخاب دنده نصب شده است. شما نیاز به recode ماژول ABS اول، به نظر می رسد برای پیدا کردن گسل با هر کس دیگری، پس از آن ECU، پس از آن خوشه. با ضبط از ABS / چراغ ESP شوند، در و غیر کاربردی، ECU و کدهای خوشه پرتاب برای TCU گم شده است. با خوشه و ECU کدگذاری، ماژول ABS عصبانی تر می شود و چشمک می زند نور ترمز. شما می توانید خوشه در هر زمان recode با. بدون ضبط کننده ECU هر سرعت چرخ بالا 0 از آن مجموعه بیکار به ~ 1300 یا بیشتر. بدون سوئیچ کلاچ، یک ECU کدگذاری خواهد باهم کروز ندارد
چگونه به استفاده از vident.The iLink400 برای ECU دوباره برنامه نویسی؟
ضبط تعریف از کتابچه راهنمای کاربر vident.The iLink400:
recode با استفاده می شود برای تنظیم گزینه های مختلف در ماژول های کنترل مانند برنامه نویسی کیسه هوا، ماژول برده برنامه نویسی، برنامه نویسی باتری و غیره لطفا به کتابچه راهنمای تعمیر کارخانه برای ماشین خاص خود را (و یا برخی از روش مستند دیگر) قبل از اقدام به recode یک ماژول کنترل مراجعه کنید.
چگونه برای سفارشی کردن یک vident.The iLink400 برای ماشین شما:
http://www.obdexpress.co.uk/wholesale/vident-ilink400-full-system-scan-tool.html