foxwell diagnosis tool

obd2,ecu, diagnosis tool free download

foxwell diagnosis tool

obd2,ecu, diagnosis tool free download

BMW E92 shaking on startup, can Foxwell NT520 help?

Car model and year:

07 BMW e92 328i with 160,000 KM (Second-hand)

 

Problem description:

Had it inspected prior to purchase and everything came back great. Well now for the past couple weeks on startup, the car will shake.

The car will start and hover around 1000rpm then slowly decrease and that's when the shaking starts, almost feels like a side to side movement. If I hold the revs above 1000 it doesn't occur but if I let them drop then it comes back. Once I start driving the car, the shaking stops. The RPM's don't bounce around or fluctuate like I've seen other people experience when idling

This only seems to occur when it's a cold start or if the car has sat for a few hours, if I stop the car after a period of driving and start again there's no shaking. There's nothing noticeable under acceleration or during normal stop and go traffic.

 

Suggestions:

Piece 1. Change plugs, and coils, clean out the MAF sensor. grab a can of CRC MAF sensor cleaner and blast clean the shit out of the MAF sensor. Then start it up and test drive it.
Is the car throwing any codes? SES light or CEL on?

 

Piece 2. I am going to bet changing your coils and plugs will do nothing for you. The symptoms you have described fit the description of leaky injectors.
Cold rough start in the morning or after sitting for a while. Yes
Car smooth out after revving a little or running for a minute or two. yes

Get an OBD2 code reader before you buy anything else. When you run the diagnostic you will have a misfire on one of the cylinders. Swap that coil with the coil from another cylinder and then clear the codes. The next time you experience the issue, check the error codes again and most likely it will be the original cylinder again.

If you have BMW change out the injector change them all at the same time. This is just preventative but it will save you the money later if another fails.

 

Piece 3.

Despite what a lot of people are saying in here the coils in these cars are pretty good. It's normally a waste of money to replace them all 'just because'. They mostly fail in high load situations which is not what you are describing. Their failure mode does vary, however, so the only way to really move forward without guessing is to get a BMW specific scanner such as the Foxwell NT510 for BMW or the newer NT520 for BMW. If you're tight on cash and are only looking to read BMW specific codes, get a Creator C310 for BMW. The Creator is a little cheaper, does the same code reading as the NT510/520 but it doesn't have other features like battery registration and airbag reset.

If you are handy with a computer and programming there are also DIY solutions that mimic BMW software called ISTA.
The most reliable way to fix your car is to start with a code scanner.

 

www.foxwelltool.com

چگونه به استفاده از KTM فلش ECU هیئت مدیره برنامه نویس تبدیل؟

KTMflash KTMOBD ECU  برنامه نویس می تواند داده های تراشه بررسی، تغییر در کامپیوتر، به عنوان خوانده شده انتقال داده ها و غیره در یک speed.Here بالا ما بررسی کنید که چگونه به استفاده از KTM فلش انجمن برنامه نویس ECU سوئیچ:

1. هیئت مدیره سوئیچ طراحی شده است برای کار با J2534، این دستگاه با استفاده از کابل Ktag به طوری که کاربر می تواند به نمودار سیم کشی Ktag مراجعه کنید.
2. به شما توصیه استفاده از گسترش Port2.0 به عنوان تجهیزات تبدیل پروتکل و کار با کامپیوتر.
 
3. 3 نوع بوش شرکت Infineon ECU وجود دارد:
 1) ECU شرکت Infineon قبل TPROT8.
 2) TPROT8-10
 3) ECU شرکت Infineon پس TPROT10 است که آنچه ما پاسخ GPT رمزگذاری شده است.
 
4. ECU شرکت Infineon قبل TPROT8 رمزگذاری نشده است، شما به طور مستقیم با استفاده از نقطه بوت
پایه، پس از آن کتابچه راهنمای کاربر Ktag به سیم کابل و خواندن داده ها را دنبال کنید.
 
5.For TPROT8-10، شرکت بوش مجموعه ای از حالت ضد اشکال زدایی، خواندن EEPROM نیاز به هیچ رمز و خواندن فلش نیاز رمز عبور.
 بنابراین، در طول فرایند خواندن، یک CNF1، خروجی بوت سطح پایین و خروجی CNF1 سطح فوق العاده بالا است. هنگام خواندن، بوت نیاز به اضافه کردن یک مقاومت کوچک و زمین آن. CNF1 برای اتصال یک مقاومت 470ohm-2K، سپس اتصال 3.3V، آن را بسیار مهم، در غیر این صورت ECU می شود فرسودگی شغلی.
2 راهنمایی در مورد خواندن داده:
 1) بوت و CNF1 باید هنگام خواندن داده متصل شود.
 2) فقط بوت نمی CNF1 اتصال در هنگام خواندن رمز عبور، در غیر این صورت رمز را نمی توان به عنوان خوانده شده. همچنین شما می توانید نمودار سیم کشی Ktag دنبال دلیل Ktag کنترل CNF1 روشن و خاموش کردن، پس از آن می شود نه قطع. در هنگام خواندن رمز عبور، شما به نوبه خود دو سوئیچ به حالت خودکار، و به حالت در هنگام خواندن داده ها، وقتی دهید نرم افزار، شما را انتخاب کنید "دستی" و سپس به دنبال این پیام را به روشن یا خاموش.
 
6. برای GPT رمزگذاری ECU از S1، S2 و کابل بوت هنگام خواندن رمز عبور برای متصل مورد نیاز، و S1، S2 نیازی به متصل شود در هنگام خواندن داده.
 
KTMflash توابع:
1.Read ماشین چینی از طریق OBD. 
3.Read در حالت بوت در با توجه به مدل چیپ
4.Read رمز عبور ECU رمزگذاری شده (دفعات بازدید: رمز عبور ECU رمزگذاری اول، و سپس خواندن داده)
5. اتومبیل پشتیبانی در چین با ME17 TC1728 / 1767 برای خواندن داده ها و نوشتن و رمز عبور ساخته شده خواندن. 
مدل انتقال قابل اجرا:
VAG: DQ200 (00:00)
VAG: DQ200MQB / G2 (0CW)
VAG: DQ250C (02E) K-خط
VAG: DQ250E / F (02E)
VAG: DQ250MQB (0D9)
VAG: VL300 / V30 (01J / 0AN ) K-خط
VAG: VL300 / V30 (01J / 0AN)
VAG: VL381 (0AW)
VAG: DQ500 (0BH / 0BT)
VAG: DL501 / G2 (0B5)
VAG: DQ200 / MQB بوت (میکرو)
VAG: DQ200 / MQB بوت (EEPROM)
VAG: DQ200G2 بوت (میکرو) 
VAG: DQ200G2 بوت (EEPROM) 
VAG: DQ250E / F / MQB بوت (میکرو) 
VAG: DQ250E / F / MQB بوت (EEPROM) 
VAG: VL300 / V30 BSL (FLASH) 
VAG: VL300 / V30 BSL (EEPROM) 
VAG: VL381 بوت (میکرو) 
VAG: VL381 بوت (EEPROM) 
VAG: DL501 بوت (میکرو) 
VAG: DL501 بوت (EEPROM) 
VAG: بوت DL501G2 (میکرو) 
VAG: DL501G2 بوت (EEPROM) 
خوانده شده ماشین چینی از طریق OBD:
چین: چری، دیوار بزرگ، لیفان، SAIC ME17 (ME17.8.8) 
چین: چری، دیوار بزرگ، لیفان MT80 K-خط کالیبراسیون (دلفی MT80) 
چین: چری، دیوار بزرگ، لیفان MT80 اتوبوس می تواند (دلفی MT80 ) 
خوانده شده در حالت بوت در با توجه به مدل تراشه:
شرکت Infineon: TC1762 / TC1766 MICRO (1504KB)
INFINEON: TC1762 / TC1766 EEPROM (32KB) 
INFINEON: TC1792 / TC1796 MICRO (2048KB) 
INFINEON: TC1796 MICRO + EXT (4096KB / 6144KB) 
INFINEON: TC1796 EXT (2048KB / 4096KB) 
INFINEON: TC1796 EEPROM (128KB) 
INFINEON: TC1792 EEPROM ( 64KB) 
شرکت Infineon: TC1738 / TC1767 MICRO (2048KB) 
شرکت Infineon: TC1738 / TC1767 EEPROM (64KB) 
شرکت Infineon: TC1797 MICRO (4096KB) 
شرکت Infineon: TC1797 MICRO + EXT (6144KB / 8192KB) 
شرکت Infineon: TC1797 EXT (2048KB / 4096KB) 
شرکت Infineon: TC1797 EEPROM (64KB) 
شرکت Infineon: TC1724 / TC1728 MICRO (1536KB) 
شرکت Infineon: TC1724 / TC1728 EEPROM (64KB) 
شرکت Infineon: TC1782 / TC1784 MICRO (2560KB) 
شرکت Infineon: TC1782 / TC1784 EEPROM (128KB) 
شرکت Infineon: TC1793 / TC1798 MICRO (4096KB)
INFINEON: TC1793 / TC1798 MICRO + EXT (6144KB / 8192KB) 
INFINEON: TC1793 / TC1798 EXT (2048KB / 4096KB) 
INFINEON: TC1793 / TC1798 EEPROM (192KB) 
خوانده شده رمز عبور ECU رمزگذاری شده (دفعات بازدید: رمز عبور ECU رمزگذاری اول، و سپس داده ها را خوانده ):
بوش: پشتیبانی از ماشین چینی ME17 TC1728 / 1767 خواندن داده ها و نوشتن و رمز عبور خواندن 
بوش: BMW / MB / VAG GPT 
بوش: فورد / اوپل / ولوو GPT 
بوش: BMW TPROT8 + 
بوش: VAG TPROT8 + 
بوش: کیا / هیوندای / هوندا TPROT8 + 
بوش: کرایسلر / جیپ / دوج / فیات TPROT8 + [تست] 
بوش: واز / UAZ ME17.9.71 
قاره: کیا / هیوندای / سانگ یانگ SIM2K-24X / C201 
قاره: فورد EMS2204 
قاره: فورد EMS2207 
قاره: فورد EMS2211
قاره: فورد SID208 
قاره: فورد SID209 
قاره: فورد Mondeo 4 SID807EVO 
قاره: فورد فوکوس 3 / حمل و نقل اتصال SID807EVO 
قاره: سیتروئن / پژو SID208 
کیا / هیوندای: دلفی MT86 EEPROM (16KB) 
مرسدس بنز: دلفی CRD3.1 EEPROM (32KB )

Src را:

FYI، من در اینجا به به اطلاع شما بچه ها که مشکلات در نسخه تصویر 16MB و تصویر کارت SD شما باید برای وجود دارد Ktag سیستم عامل 7020 .

در جزئیات ...

4GB  تصویر SD  OK
"KTAG_7.020_SDcard.img"
2018/08/01 با اندازه  3.76 برو  (4041211904 بایت) 
CRC32: 11F61C9D

16MB  تصویر SD  خوب نیست
"7.020.img"
2018/01/25 با اندازه  15.2 MB  (16000000 بایت) 
CRC32: 8D607675

به عنوان مثال:  یورو SD تصویر __VS__ تصویر svvag2000 16MB SD

 

EURO 4GB SD تصویر:

ktag-7.020-4gb کارت یورو-SD

16MB تصویر SD؛

ktag-7.020-16mb-SD کارت

(تست شده بر روی سامسونگ اوو با 035344535330344780399b1368010300 CID)

بنابراین من به شما مشاوره به استفاده از تصویر 16MB از آنجا که اشکالات در آن وجود ندارد. 
با استفاده از نسخه 4GB به جای آن، و یا استفاده از نسخه یورو.

ویرایش برای به روز رسانی:

من یکی دیگر از تصویر کارت SD با تولید  CID راحت تر ، بر اساس تصویر کارت SD 4GB است.

1)  شما فقط نیاز به تغییر SD CID کارت خود را به:  123456789ABCDEF123456789ABCDEF00
(برای کارت SD سامسونگ اوو: با  "evoplus_cid"  و یا  "mmc32"  تحت لینوکس یا اندروید، با دسترسی superuser). 
(برای چین کارت SD: با نرم افزار ویژه چینی).

2)  نوشتن این SD تصویر کارت به کارت SD خود را با  "ImageUSB"  و یا  "از Win32 دیسک تصویرساز"

4GB روی SDcard 7020 برای CID 123456789ABCDEF123456789ABCDEF00 :

https://mega.nz/#!Gptm1QRK!LkjMo_RBcPzDbr-2zUCz9vFlhb59mPD-_7DdBSJrGmc 

NO PASS IT  (با تشکر بزرگ به kitnoos2002) 


http://obdexpress.blog.af/

Ksuite 02:47 دانلود رایگان برای KESS V2 5017

رایگان دانلود Ksuite 02:47 برای KESS V2 سیستم عامل 5017 برای تمام کامپیوتر

 

بدون نیاز HWID و KG. 
DLL باز کردن از پوشه بایگانی در Ksuite / DLL

 

Ksuite_2.47 برای کلون

https://yadi.sk/d/lIR2paXU3Wdgwy

https://yadi.sk/d/HyGOnDUO3Wd2KL

DLL

https://yadi.sk/d/MGlK0aK-3WdPZE

دانلود ksuite-247

(با تشکر بزرگ به svvag2000، منابع http://mhhauto.com/)

 

نصب یک نسخه بالاتر از Ksuite کند پروتکل های جدید به ارمغان بیاورد، اما می افزاید ECU های به پروتکل های موجود و بسیاری از رفع اشکال و چک سام رفع، Simos18 4.5MB ... 
این بی فایده نیست و پروتکل های خاکستری از واقعا یک مشکل نیست.

و Ksuite 02:47 است و حتی بهتر با KESS سیستم عامل V2 5028.

اگر شما یک KESS خوب FW 5028 را نداشته باشند، سیستم عامل 5017 با SW 2.23 بهترین گزینه برای شما است.

 

 

س: آیا ktag مسدود نیست؟

A: نه برای ktag .. برای kess5.017

ktag حداکثر 02،25 ..

 

س: روش برای نصب و راه اندازی است.

A: بدون نصب فقط شروع ksuite.exe اگر شما استفاده از نسخه svvag2000

             

http://obd2-software.blogspot.com/2018/05/ksuite-247-download-free-for-kess-v2.html

K-سوئیت دانلود 02:33 رایگان برای آبارت 124 Marelli 8GMK خواندن / نوشتن

رایگان دانلود KESS V2 KSuite 02:33 با پروتکل 576 برای آبارت 124 R / W https://mega.nz/#!kspDBQBD!64ybgw57IriCYTQ_5WtUcqlsGMb2oKitY24IQD5F37U

تست شده کار با KESS V2 کلون چین: 
KESS V2 نرم افزار V4.036 
KESS V2 نرم افزار V3.099 
KESS V2 نرم افزار V4.024 کامیون نسخه 
KESS V2 نرم افزار نسخه V4.0363 کامیون

V5.017 KESS V2 نرم افزار

 

KESS V2 Ksuite 02:33 و آبارت جدید 124:

تازگی جالب ترین برای KESSv2 برنامه نویس پروتکل 576 برای مانیتی مارلی 8GMK میکروکنترلر SPC564A80 ECU های مجهز در آبارت جدید: از امروز شما می توانید در این وسایل نقلیه از طریق OBDII کار می کنند، به طوری که شما نمی خواهد نیاز به حذف و باز کردن ECU دیگر!

 

KSuite 02:33 و FAL مانیتی مارلی 8GMK میکرو SPC564A80 CAN :

KESS V2 - 576 
- دفعات بازدید:: YES 
- نوشتن: YES 
- اصلاح کنترلی: YES 
- کابل: 1144300KCAN

مدلنام مدلموتورکد موتورKWHPسوختمنECUECU نسخه
آبارت124 عنکبوتی1.4 16V MultiAir توربو ~ 655253268125168بنزین2016مانیتی مارلی8GMK
آبارت124 عنکبوتی1.4 16V MultiAir توربو 6MT55253268125168بنزین2016مانیتی مارلی8GMK
آبارت595 Competizione1.4 16V MultiAir توربو 5MT132177بنزین2016مانیتی مارلی8GMK

 

KESS V2 Ksuite 02:33 کامل کار با جدید آبارت 124:

KESS-V2-آبارت-124-Marelli-8GMK-1 KESS-V2-آبارت-124-Marelli-8GMK 2 KESS-V2-آبارت-124-Marelli-8GMK 3


Src:

http://obd2-software.blogspot.com/2018/05/abarth-124-marelli-8gmk-readwrite-with.html