انجام شده! آیا نسل از راه دور در آزمایش VVDI Keytool . آیا به یک موفقیت بزرگ با مزدا 323 PROTEGE
اتومبیل: مزدا 323 PROTEGE
برنامه های کلیدی: VVDI ابزار کلیدی
منبع: http://www.obdexpress.co.uk/wholesale/xhorse-vvdi-car-key-programmer.html
فرکانس: 433MHZ ASK
تراشه فرستنده: 8C
از راه دور و کلید مورد استفاده برای برنامه نویسی کلیدی
ایجاد یک کنترل از راه دور
از راه دور / برنامه هوشمند - کلید از راه دور - آسیا - مزدا
جستجو بر اساس کلید: 1292 40601 استرالیا 2BT
ماژول کنترل از راه دور به کابل اتصال VVDI
{ژنرال} به مطبوعات از راه دور
موفقیت آمیز!
پر کردن باتری پس از نصب آن را به پوسته راه دور
برنامه کنترل از راه دور توسط کاربر
تست از راه دور
کنترل از راه دور جدید کار است!
http://blog.obdexpress.co.uk/2018/10/19/mazda-programmed-with-vvdi-keytool/
نرم افزار تشخیصی مرسدس: XENTRY یا DAS
DAS (مدل های قدیمی تر، اما هنوز هم بسیاری از ماشین ها از طریق این برنامه ارتباط برقرار)
XENTRY (اتومبیل های مدل جدید)
اگر شما آن را تا به درستی، شما می توانید آنلاین در تنها DAS برنامه ریزی کنید. سپس اگر ما نیاز به آنلاین با DAS ما تغییر پوشه فلش اصلاح شده به اصلی.
XENTRY است به هیچ برنامه نویسی آنلاین به دانش من وجود دارد، تنها آنلاین. بدیهی است، شما نیاز به ورود و عبور به آنلاین.
و بله ما می توانیم 'همگام سازی "انجام، از دست دایملر آنها اقتباسی می نامد.
بعلاوه،…
XENTRY است برای اتومبیل از 204 "بالا" اما اگر شما یک راه اندازی با دسترسی DAS مستقیم، سپس شما می توانید 204 تشخیص از داس بیش از حد (حداقل تا خاصی ماشین من) انجام دهد.
شما قرار است هرگز به XENTRY از انتخاب ماشین DAS اما اگر شما به عنوان مثال 211 از XENTRY را انتخاب کنید، XENTRY شروع می شود DAS و تشخیص مانند اگر شما آغاز شده DAS به طور مستقیم و 211 از انتخاب انجام شده است.
HHT است برای قدیمی ترین مدل های اما خط بین DAS و HHT است که مشخص نیست چون خودرو مانند 210 انجام برخی از تشخیص در DAS و برای برخی از دستگاه های کنترل DAS باز می شود HHT برای این کار واقعی.
به اختصار،
همه MB از اواخر دهه 80 تا 99 = HHT-WIN
همه MB 2001-2009 = DAS
همه MB از 2010+ = XENTRY
در سال 2000 یک دوره گذار عجیب و غریب است - برخی از MB ساخته شده در سال 1999 اما سال مدل 2000 را از 38 پین در زیر هود تشخیص داده و در نتیجه استفاده HHT-برد. دیگر MB ساخته شده در اوایل سال 2000 و فروش به عنوان یک مدل 2000 را به پورت OBD دارند و SDS خواهد کابل OBD به تشخیص نیاز به ... و خواهد DAS استفاده کنید.
و پس از آن اتومبیل یتیم وجود دارد، مانند برخی از مدل های SLK - برخی 2000-2001 SLK نیاز به 38 پین است.
مهم: نرم افزار های منتشر شده در سال 2017 و 2018 با HTT-WIN آمده است. اما در حال حاضر، آن می آید دوباره! HHT-WIN به روز شده 09،2018 مرسدس دیسک نرم افزار .
پیوست: SDconnect C4 کامل مرسدس لیست خودرو
SD C4 با XENTRY / DAS اتصال می توانید با مرسدس بنز ماشین های مسافری، ون، کامیون، unimogs، اتوبوس، ماشین های اسپرت فوق العاده، assembikes بزرگ صنعتی کار
اینجا را نگاه کن:
اتومبیل های مسافری:
A (176)، A (169)، A (168)، B (246)، B (245)، CLC (117)، C (204) C (203)، C (202)، 190 (201)، E (212)، E (211)، E (210)، 124 (124)، S (222)، S (221)، S (220)، S (140)، S (126)، E (207)، CLK (209)، CLK (208)، CLS (218)، CLS (219)، CL (216)، CL (215)، CL (140)، SLK (172)، SLK (171)، SLK (170)، SL (231)، SL (230)، SL (129)، SL (107)، SLS (197)، M (166)، M (164)، M (163)، G (463)، G (461)، E (212)، E (211)، E (210)، 124 (124)، S (222)، S (221)، S (220)، S (140)، CLK (209)، CLK (208)، CLS (218)، CLS (219)، CL (216)، CL (215)، CL (140)، SLK (172)، SL (231)، SL (230)، SL (129)، SL (107)، SLS (197)، M (166)، M (164)، M (163)، G (460)، GL (164)، GLK (204)، R (251) ....
کامیون حمل و نقل:
MB 100 (631)، T1، SprinterIII، SprinterII، SprinterI، Sprinter900، Citan، ویتو (639)، ویتو (638)، V (638)، ویانو (639)، T2، سایز Vario، Vaneo (414) ...
کامیون:
Actros963 / 4، Actros2،3، AtegoIII، AtegoII، AxorII، Eonic، Zetros، Actros، Atego نور، Atego Heavey، HPN M96، Atron، HPN M2000، SKL، FSK ...
مدل یونیماک:
U20، اجاق گاز، UHN ....
مدل های اتوبوس:
TRAVEGO، INTOURO، انتگرال، CITARO، ظرفیت، CITO، TOURISMO، O350 / O403، CONECTO، O404، O408 O405-، مینی بوس، OC500، تورو که، TOURINO، MBC، MULITEGO، O500، O500 / اوه، اوه، OH368، OF، OF384، LO، O400 ...
اتومبیل های فوق العاده ورزش:
SLR (199) ...
مدل های هوشمند:
Fortwo 450، Fortwo 451، Fortwo 452، Fortwo 454 ...
شما همچنین خواهید دید برخی از مدل های FUSO میباخ، SETRA، COBUS، MITISUBISHUI (متعلق به بنز گروه) در XENTRY / DAS، اما SD اتصال C4 و C3 ستاره می توانید آن را پشتیبانی نمی کند.
مدل FUSO میباخ، SETRA، COBUS، MITISUBISHUI غیر فعال
بیشتر مدل های مرسدس بنز خواهد شد به روز رسانی SD اتصال C4 دیسک نرم افزار
https://obdexpresscouk.blogspot.com/2018/10/mercedes-diagnostic-software-xentry-or.html
این است که چگونه به انجام این کار فلش و یا برنامه نویسی در F30 BMW با استفاده از ISTA ( v4.3.21 ISTA-D و ISTA-P v3.60.2 ) PsdZData کامل، با استفاده از یک ICOM A2 کلون شبیه ساز چین
بفرمایید…
محیط زیست / راه اندازی
من در درون ماشین مجازی اوراکل مجازی راه اندازی ISTAD و ISTAP.
ویندوز 7 X64 شرکت با SP1
ISTAD v4.3.21
ISTAP v3.60.2
PsdZData v60.1 کامل
کلون BMW ICOM A2
با استفاده از به امانت F25 28i X3 دوست دختر من به عنوان یک منبع انرژی به منظور حفظ ولتاژ بین 14.0 و 14.9. این برای حفظ ولتاژ و یک جایگزین به طور موقت به خرید یک شوماخر INC-700A منبع تغذیه / شارژر کافی به نظر می رسید.
BMW ICOM A2 کلون ...
http://www.obdexpress.co.uk/wholesale/bmw-icom-a2-bc-diagnostic-software-programming-tool.html
ISTAD v4.3.21
درک من این بود که v4.xx ISTAD قرار بود که قادر به انجام برنامه نویسی فلش و در نهایت جایگزین ISTAP. من قادر به دریافت این کار با من راه اندازی پس از هفته ها تلاش کرده اند. هنوز مطمئن شوید که اگر هر کس دیگری این قابلیت را به کار گرفته است. در غیر این صورت، ISTAD است بزرگ در شرایط خدمت نرم افزار و خدمات کارخانه دستی به عنوان تشخیصی بوده است.
تنظیمات VCI ...
به نظر می رسد برای محاسبه اقدامات خوب است که دیگری از راه گفت مشخص است که ماژول نیاز به فلش شود. با این حال، با فشار دادن "اقدامات اجرای طرح" در هیچ اقدام شود.
ISTA P v3.60.2
http://www.obdexpress.co.uk/wholesale/bmw-icom-software-hdd-ista-d-ista-p.html
من در نهایت تصمیم گرفت تا به ISTAP را امتحان کنید. من می دانم که برنامه نویسی فلش می توان از طریق ESYS بعد از صحبت با تعداد اعضای با تجربه تر انجمن انجام شد، اما من ترجیح می دهم یک کارخانه همه در یک راه حل برای ساده مثل خودم. خوشبختانه، ISTAP کار می کرد که ISTAD نیست.
ISTAP خواندن داده های خودرو پس از شروع جلسه جدید ...
ISTAP آماده خودرو برای برنامه نویسی ...
ISTAP برنامه نویسی خودرو در حال پیشرفت است. شما می توانید میله وضعیت زیر نام ماژول را ببینید.
چه صفحه نمایش می گوید زمانی که در چند دقیقه اول برنامه نویسی ...
من "اضطراری نقص پاسخ" هشدار را پس از من ماشین پس از اتمام فلش راه اندازی مجدد. آن را دور پس از رانندگی برای کمی رفت.
چند یادداشت:
- مجموع مدت زمان برای همه چیز در مورد 57 دقیقه بود
- ISTAP خواهد سیستم عامل را بر روی ماژول های فلش و سپس آنها را کد. روند برنامه نویسی به صورت خودکار است و آن را نسبتا کوتاه است. با این حال، وجود خواهد داشت چند جعبه محاوره ای که پاپ تا به شما و یا آموزش به شما هشدار دهد انجام کارهای خاص مانند کالیبره کردن زاویه فرمان، بستن تمام پنجره، درب، و غیره شما خوشه ابزار، سیستم آب و هوا، پنجره / سانروف خود را خواهید دید فعال و غیر فعال. نگران نباشید. ماشین شما برخوردار نیست، آن را فقط ISTAP انجام همه چیز را دوباره مقداردهی اولیه وسیله نقلیه خود را.
- شما می توانید برنامه نویسی قبلی خود را از دست بدهند. به عنوان مثال، من تا به حال VO کدگذاری بلوتوث صوتی / رسانه ها، فشار تایر و درجه حرارت صفحه نمایش، و 6 چشمک می زند به جای به طور پیش فرض 3 چشمک می زند برای سیگنال به نوبه خود. شما باید برای دوباره کد همه از آن.
PsdZData کامل
بنابراین یکی از مسائل عمده که من پیش بینی این بود که ISTAD، ISTAP و ESYS همه مکان های مختلف آنها می خواهند برای دسترسی به PsdZData کامل. شما نمی خواهید به 3 مکان جداگانه برای ذخیره تمام این داده ها به دلیل آن که یک مقدار مسخره از فضای مصرف می کند. PsdZData کامل در مورد ~ 70 گیگابایت است. راه حل این است برای تصمیم گیری که در آن شما می خواهید برای حفظ فیزیکی واقعی PsdZData کامل و ایجاد لینک نمادین برای دو برنامه های کاربردی دیگر به استفاده از.
کد:
mklink / J "C: \ رین گولد \ PSdZ \ داده ها \ psdzdata" "C: \ داده ISTA-P \ BMW \ خدمات \ \ ecudata \ psdzdata"
که در آن ISTAD فکر می کند psdzdata است.
که در آن psdzdata واقعا است.
من بیشتر از کارخانه من نرم افزار BMW از انجمن CarTechnology دست آمده است. تشکر فراوان!
آخرین، ضمیمه گزارش آزمون اساسا توصیف که ماژول کنترل به روز شده اند. آن شسته و رفته به دلیل آن فراهم می کند "تفاوت" بین آغاز و پایان.
اینجا را نگاه کن:
F30 گزارش نهایی: انجام شده با ISTA-P 3.60.2.001
گزارش PDF دانلود:
http://blog.obdexpress.co.uk/2018/10/12/how-to-flash-program-bmw-f30-with-ista-icom-a2/
خب، من در چند کلمه من از تجربه از اتصال BMW ICOM بعدی DHCP پیکربندی + وای فای تراشه
ابزار: ICOM بعدی
اتومبیل: سری F10 BMW
و lmost حل. موفق به راه اندازی WIFI. به شما در تنظیم مودم TP-LINK به عنوان نقطه دسترسی، در ICOM، دسترسی به نام نقطه مشترک به هر دو روتر و پیکربندی ICOM کلیدی شبیه به دسترسی داشته باشید. سپس لینک TP-Link به ICOM با کابل اترنت اتصال، در فای، اتصال به شبکه WiFi شما فقط راه اندازی. من هم اکنون می توانید آدرس IP در itoolradar دریافت که اگر آن را در حالت DHCP بود.
اما آن را نمی تونم به ماشین وصل کنید. شکست شناسایی. سعی کردم همه گزینه های رابط. نیازی به درخواست، رابط کاربری با راه اندازی آسان ارتباط برقرار کنند. من می توانم ICOM رابط در مدیر اتصال را مشاهده کنید، KL15 ولتاژ، من اترنت و Dcan پروتکل به عنوان در دسترس در مدیریت اتصال نشان داده شده است اما هنوز هم هیچ شانس. ارتباط مستقیم با اترنت کار می کند یک درمان است. تغییر ناگهانی در DHCP و یا اتصال WIFI کجا است؟
خب، من هم اکنون می توانید به صورت بی سیم با هر کار ICOM .
شماره اتصال به من آداپتور آموزش VMware بود. آن را غیر فعال و در حال حاضر من می توانم با متصل کردن روتر های TP-LINK به ICOM و راه آن را به عنوان نقطه دسترسی متصل شود. ICOM در DHCP، لپ تاپ در DHCP. PERFECTO!
تنها روش که من نمی تونم به کار WIFI خالص یعنی ICOM به ماشین، روتر فای به عنوان accesspoint در قدرت، لپ تاپ متصل به وای فای نقطه دسترسی است. من هیچ IP نیست در itoolradar این راه. ICOM ممکن است اتصال به روتر اما صادقانه، برای من مهم نیست از من راه اندازی این نسخهها کار من، E روتر متصل به ICOM از طریق اترنت
سعی کردم نرم افزار وای فای Mypublic اما آن را در پیروزی من 10، هیچ ایده چرا، این فقط تنظیم نشده تا اجرا کنید.
http://blog.obdexpress.co.uk/2018/10/10/icom-next-dhcp-configuration-wifi-connection/
http://blog.obd2eshop.com/bmw-cas-key-programmer-vvdi-prog-cheap-alternative/